Elin Martina Eriksson

Image and video hosting by TinyPic

 

Som ovanstående säger så heter jag Elin, bor för tillfället i Boston, USA men annars i den fina huvudstaden Stockholm. Är 21 år gammal / ung och försöker leva livet när man väl kan samtidigt som jag brottas med mina framtidsplaner som ständigt flyger åt alla möjliga håll och kanter. Jag har väl ägt cirka en miljon bloggar men av någon anledning lyckas jag aldrig kunna stanna kvar på samma blogg, vilket jag verkligen ska försöka nu.

 

Mina största intressen är fotografering och mat & fritiden spenderas genom att umgås med vänner och familj, shoppa, resa och leva life helt enkelt. Hoppas att ni är intresserade av mina inte alls så jätte spännande dagar men ändå ganska sköna bilder, för det är det ända jag kommer dela med mig av!

 

Min gamla Au Pair-blogg hittar ni HÄR.



LEAVE A REPLY